fotózz, ne csak kattints

Dórémi képtára

Dórémi képtára

Akit a Blogolás szele megcsapott

2008. november 15. - Dórémi

 

Nézd már meg, csak olvass bele, megéri, jó írásokat lehet itt olvasni,

Nézd már meg, csak olvass bele, megéri, jó írásokat lehet itt olvasni,hangzott a hosszas rábeszélés. A kifogások, hogy miért is nem elfogytak, s elkezdtem olvasni! Te tényleg jó amit írnak, szórakoztat, elgondolkodtat, volt a válaszom, s aztán itt maradtam törzsolvasónak!

Nem versenyt látok, az itt írók között, hanem, hogy egymást inspirálják!

A hozzászólások nemcsak arról szólnak, hogy milyen jó a bejegyzés, hanem valódi vélemény is megbújik közöttük, pl: én ezt a részt, vagy mondatot másként írtam volna, s ha csak egy ilyen van, s az aki ezt írja számunkra hiteles, már jó! Tovább visz, lendületet ad!

Valóban csak olvasóként jöttem, néha valami véleményt is alkottam, de jó érzéssel töltött illetve tölt el, hogy találtam egy számomra is megfelelő értékrenddel bíró, „kis” tábort, ahol jól érzem magam, elfelejthetem a napi gondokat, nevethetek, vagy éppen kisírhatom magam, mikor mit olvasok.

Telt-múlt az idő, s bográcsoljunk, hangzott az ötlet! Életemet és véremet a gulyásért mondtam, s valóban belereszeltem a kezemből is egy darabot a sárgarépa mellé! Az érdem Intruderé, én csak a háttérben: mi lenne, ha ezt így tennénk kérdésekkel vittem előbbre az ügyet, diktáltam mit kell felírni a cetlire, majd emlékeztem a boltban, hol hagytuk a cédulát, kinek a könyvespolcán s mi is volt arra felvésve?!

A cetlit végül pénteken este meg is találtuk, s láss csodát nem felejtettünk el semmit, minden bekészítve, indulhatunk szombat reggel, nincs tötymörgés, időre készül a kaja!

Megérkezés, kipakolás, a körletrend az én dolgom, Te csak a tüzet készítsd apukám, mondtam, s itt sem tudtam a rendmániámtól szabadulni! A tüzek égnek, gulyás rotyog, a teavíz is alakul, toporgok, kimegyek a parkolóba, már 12-óra van, miért is hiszen senkit nem ismerek?! Mit csinálunk ennyi kajával, ha mégsem jönnek, s elképzelem Intrudert amint ül a bejáratnál a kondér előtt, s mer, és mer mindenkinek, aki arra jár, kér, nem kér huszadrangú kérdés, tessék enni mert van, no és ingyé!

A fiatalság érkezik zavarban vannak, tegez-magáz ez itt a kérdés, de minden a helyére kerül, cipőnek pillanatok alatt lett cipőkanala, s ezen, meg a hátunk mögött zajló orosz párbeszéd fordításán jókat vidulva várjuk a többieket. Jöttek, szépen sorba, kit az illat, kit a felszálló füst vezetett.

Hencidától- Boncidáig folyt a sárga lé- mondá a mese, de nem mese ez gyermek! Mindenki igazi arcot kapott, volt meglepetés, nevetés, és igazi SIMI !!! Ja és a gulyás sem volt rossz!

Akit a Blogolás füstje megcsapott azt veszem észre magamon, hogy én is szeretnék hozzátenni, megosztani valamit, s ha nem sikerül, akkor legalább megpróbáltam, s olvasok tovább, no és kötögetek!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://doremikeptara.blog.hu/api/trackback/id/tr578233316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

12589 2008.11.15. 14:42:27

:))) De jó akkor te is blogolsz és Intuder is...én csak mesélek a zuramnak rólatok, de mivel két blogom van és a dunán is fent vagyok, szegény sokszor már azt sem tudja kiról lelkendezem éppen. :)) Meséltem neki a bográcsolásról is....már a beszámolókból "gyanús" volt a dolg, hogy te meg Intruder egy pár vagytok, ha jól gondolom. Nem voltam ott tehát nekem ez nem olyan egyértelmű. Azért az olvasás mellett írjál is, esetleg azt ,hogy éppen mit kötögetsz?:)

11951 2008.11.15. 16:44:44

Neked van bátorságod írni,nekem kissebségi érzésem van,igy csak olvasgatok,de tényleg jó itt a csapat. Talán egyszer én is belépek közétek?!

12296 2008.11.15. 17:17:13

Az előbb nem tudtam belépni, nálam szóltam vissza egy olyat!!! Most bezzeg nyitva van az aranykapu... 2. zsati: ...csak bújjatok rajta!

12318 2008.11.15. 17:23:22

Dehogy kötögetsz! Olyan jól írsz, nekünk meg jó olvasni!!!!!! Kérek még képeket is! Pusz

12318 2008.11.15. 17:25:08

zsati, mitől félsz? Mi is amatőrök vagyunk, egy mást szórakoztatjuk, és jól megvagyunk! Itt a helyed neked is!

11951 2008.11.15. 17:36:22

trixi,kösz de én mindenben amatőr vagyok ,csak az a bajom,hogy egyszer idetévedtem,és nagyon megkedeveltem a nolblogot !!

11815 2008.11.15. 18:20:23

Kedves Doremi! Minden mezei blogíró így kezdi valahogy! Én is! Igaz, amikor én érkeztem, még sokan mások is voltak, alig maradt valaki közülük, sőt előttem is volt itt élet és ezt a legnehezebb elhinni! Szellemiségében nem változott, sokan jönnek, mennek, egyszer talán én is - akkor megint nehéz lesz elhinni, hogy utánam is van élet...

13066 2008.11.15. 22:14:06

Drágáim! Szépen apránként minden lesz kép, szöveg, kötésminta, már csak a 24 órát kell meghosszabbítanom!

16055 2009.05.02. 08:29:18

Dorci, jó volt a széljárás :-)))

60145 2010.02.22. 19:06:45

Kedves, jó szöveg volt ez!

78126 2010.03.11. 20:45:43

Szóval minden kezdet nehéz? Nekem se ment könnyen, időnként a könnyem is pergett...Örülök a döntésednek, mert sokkal szegényebbek lennénk Nélküled!

11951 2014.12.23. 20:35:56

De rég volt...!!!!
süti beállítások módosítása